dilluns, 14 de juliol del 2014

Dia 13

Bona nit a tots!
Avui el nostre dia ha estat molt llarg...Quan ens hem llevat (cap a les 8:00h) estava bastant ennuvolat però malgrat això, ens tocava central park i cap allà hem anat! Camí del metro ens hem adonat que avui es respirava alguna cosa diferent: diumenge dia de missa gospel i tothom ,més elegamt que mai...un cop al metro, cap a central park!
Entrem al parc a l'alçada del jackeline lake reservoir, zona pija on tots els edificis tenen porter i marquesina. 10 minuts dins el parc i només dos fotos fetes i comença a ploure: quin gran dia de picnic! Ens refugiem al metropolitan museum of art (MET) i veiem art egipci i asiàtic i tb alguns quadres dels impressionistes. La col.lecció és increïble, podríem estar-hi dies sencers. En acabat  pugem al roof garden per veure les vistes i el sol que ens anima a tornar al parc. Fem un picnic de macarrons i cireres a la gespa del central park i després anem a veure l'estàtua d'Alicia al país de les meravelles i un estany on hi ha velers de joguina. Creuem el parc vorejant The Loch i arribem a Strawberry fields on hi ha un homenatge a Imagine i Lennon, sortin per aquell costat hi ha l'edifici Dakota on el van assessinar al 1980. Ens comprem un gelat en una furgo mòbil d'IceCream, a mi em feia il.lusió (Ignasi) i tornem a entra al parc i parem al Sheep medows, aquell gran prat de gespa que surt a les pelis amb gent fent picnics, prenent el soo, jugant a pilota o frisbym passejant el gos,.... doncs les pelis no enganyen és així!!!!! Després quan anàvem a portar al Martí a un parc infantil, torna a ploure i hem de sortir corrents per amsgar-nos en una cafeteria, però com abans dura només 15 minuts. Deixem el parc i els seus milers de ciclistes i runners que emplenen les carreteres de dins el parc per anar a Brooklyn en metro. Allà anem al barri de Dumbo, res a veure amb l'elefant si no és pq se't posen les orelles de sentir els trens passant cada 3minuts pel pont de
Manhattann. Allà hi ha un tros de platja i passeig que mira directament a l'illa de Manhatann i el pont de Brooklyn. Unes vistes fantàstiques on hem passat un parell d'hores veient el capvespre i sopant i sobretot veient com s' anaven encenen totes les llums. No es pot anar a NYC i no veureu i després creuar el pont de nit!!!! Metro a Harlem i a dormir. Ha estat un dia llarg i profitós i demà més.