diumenge, 20 de juliol del 2014

DIA 19

Avui ens hem llevat a les 8: 00 h al far... hem esmorzat veient i sentint el mar des del menjador . Tot un luxe dins l'austeritat del hostel... Després de revisar la gui i fer un parell de preguntes al recepcionista del hostel, decidimacostar-nos al state park añonuevo reserve. Es tracta d'una reserva natural on hi ha colònies d'elefants marins, lleons marins i foques. Ens caminem 1,5 milles (una part d' elles amb el Martí a les espatlles) fins que arribem al punt d'avistament om veiem sobre la sorra potser 20 o 30 o més elefants marins mascles (les femelles ja han emigrat). Ens quedem una estona observant- los... no m' estranya que els hi diguin elefants ( fan uns 5m de llarg i poden pesar 2300 kg). Els mascles estan en l'època de muda de la pell i x això estan sobre la sorra . Les femelles ja han fet la muda i x això ja estan al mar. Dinem el picnic que ens hem preparat mentre veiem com "juguen" a lluitar dins i fora de l'aigua I sentim de fons el soroll de les foques i els lleons marins just a una illa davant nostre però una mica lluny com per avistar- los sense binocles. Desfem el camí cap al cotxe i ens dirigim cap a Santa Cruz: poble surfero típic de Califòrnia i al més pur estil de los vigilantes de la playa! Quan podem aparcar el cotxe (sembla un formiguer) caminem una estona pel wharf (passeig) on hi ha un parc d'atraccions al costat del mar...berenem a la platja veient l'ambient i tornem cap al cotxe cap al nostre proper destí: Monterey!
Agafem la Highway 1 o Cabrillo highway direcció sud i ens toca fer caravana. Però mentre dura el viatge en arribar a la badia de Monterey, des de la carretera i dins el cotxe, veiem aigua que s' aixeca sobre el mar: són balenes!!! Sí sí balenes a tocar de la platjs, així que ja no tenim cap dutbe demà anirem a fer u  boat trip per veure-les!!!! Quan van anar a la Patagonia ens vam quedar amb les ganes. Finalment arribem a Monterey i tot i que amb dificultats arribem al motel. Sort que teníem reserva, en passem molts amb No vacancy. Típic motel americà amb totes les habitacions que donen a un espai central i els cotxes aparcats davant i tb màquina de gel. Bona nit i fins demà.

1. Aixo del far sona molt be i no diguem tota la fauna que heu vist. Men alegro que vagi tot be i que hagueu estat previsors amb les reserves. Un petonet pels tres.
    David, Maria i Silvia

Podeu escriure comentaris amb algun compte dels establerts, si no en teniu trieu l'opció d'anònim però signeu dins el comentari.